Meer gedaan in minder tijd

Je taken op orde krijgen, deadlines moeiteloos halen én rust in je hoofd te bewaren. Klinkt zalig toch?

Getting things done

Getting Things Done van David Allen is een boek dat je er handvaten voor geeft. Ik onthield vooral dat je je e-mail inbox beter niet als takenlijst gebruikt.

Efficiënter werken dankzij een podcast

In Grip geeft Rick Pastoor hetzelfde advies. En dat hoor je hel ook uitleggen in de podcast “Hoe krijg je het voor elkaar“. Die podcast vat het boek zowat samen in audio-blokjes van een kwartier. Heel erg de moeite om te beluisteren als ook jij af en toe snakt naar wat overzicht en structuur.

Het boek is trouwens ook heel erg de moeite. De tijd die je stopt in het lezen win je dubbel terug door de verhoging van je productiviteit.

Kijk zeker ook eens bij https://app.gripboek.nl/guidede app-suggesties van Pastoor.

Afbeelding van Foto-Rabe via Pixabay

Reacties zijn gesloten.